Followers

Penyusuan lepas kembali bekerja

mcm dh bsawang blog ni lama x buka
maklum la baru naik keje
cuti bersalinnye pasal
dgn ank2 lagi
blog aku pun tpaksa bcuti (x de masa.... hehehe)

bercerita pasal bersalin
semasa pantang aku bjaya full breastfeeding ank
allhamdullilah...

ni la die hero aku yg no2..... muhammad alif naufal bin mohammad hidayat
:D
x byk meragam, tp sbb full breast feeding mmg nk bkepit jer la.. hehehe...

cayang ank ibu ni....

dh naik keje mmg nk full breastfeeding ank
bile 1 ari kena naik keja awl, aku pening sbb pikir kat mane nk pam susu ni
dlm 8 jam kat opis, aku dpt pam skali

sbb mcm takut2 nk curi2 masa lagi (pekerja yg baik ni.. hehehe)
stelah 4 ari naik keje, baru la dpt gak g curi2 pam susu

ms mula2 pikir gak, byk ke dpt pam nnt ek.
klu sikit cam ne nk bg ank esok
rsu jugak takut pam 2 kali jer x cukup untuk ank.

tp alhamdullilah, bile dh pam wah.......
good progress... hehehhe...
see2..........


alhamdullilah... rezeki ank2...
ni br skali pam....
nnt pam lagi....
hope dpt tambahkn progress lagi.....
:D

No comments:

Post a Comment