Followers

Anak-anak di Nursery

Ari ni, aku start anta ank2 dinursery.
Mak mentua dh x jaga atas sebab2 tertentu.

pg2 x de la huru hara sgt, memandangkn mlm td aku dh kemas smu brg siap2
Suami plak pegi de kem kat 'Kem Lambaian Danau, Jasin'
Good Luck abg....

Bagun pg, ibu btkn srapan ayah (cekodok pisang.. tok ibu jugak sedap)
dh siap2 kemas, ayh dh srapan.
ank yang sulung dh bangun.
aku siap2, ank yg kecik lak bgn. bg susu aku smbung siap2 kn diri.

Anta nursery, smpi nursery x buka lagi
Aik, ri ni lmb buka. smua ibu2 dh tgu depn nursery.
Pengasuh dtg dgn kelamkabut... huuhuhu..

Bawa nak jumpa pengash, cite psl pampers mane.
Susu iman berape sukatan
Susu naufal aku bekalkn 6 btol susu perahan.
Hope ank2 ok kat sane.

Masa bawa ket epun hati ibu ni rsu jer... cam ner la ank2 kat sane nnt..
em... harap smua ok.

No comments:

Post a Comment