Followers

Aku

Ari2 mendatang aku terus lalui
mcm2 perasan
letih, sakit kpala, kdg2 sakit tekak, tiba2 selsema
sakit kpala smpi mata berpinar2 bawa kete
aku cube harungi

kdg2 terpikir.....
alhamdullilah.....
aku kini seorang isteri
mempunyai seorang suami yang penyayang, prihatin, sentiasa menghulurkan tangan saat aku tiba2 rebah
kdg2 smpi x boleh pikir tok jaga diri sendiri
tup2, rebah....

dikurniakan 2 org cahaya mata
pengubat duka, pengubat sakit kepala, pengubat keletihan ini, pengubat rasa lapar
syukur ya Allah.......
walaupun kdg2 aku naik angin jugak dgn perangai ank ( marah sebab sayang ok... hehehe)

ari ni smbil2 bawa kete terdetik jugak dalam hati ni
aku dh jadi isteri
aku dh bergelar ibu
mcm mane rupe aku ek
sbb kdg2 nk jln aku bsiap depn cermin ala kadar jer

nk cepat kn....
smu ibu pasti tahu, keadaan seorang ibu yang sntiasa nk cepat bile bt keje
:)...........

tgh trafic light hijau,
aku sempat snap gmbr sndiri dlm kete. (org sbelah pndg sbb nmpk flash, lantak la bukn amik gmbr die pun)
ape hasilnyer....?
...........
...........
..........                   jeng
............
............
...........
...........                 jeng
............
...........
............
................
................               jeng...................


alhamdullilah......
cantik lg aku rupenye (masuk bakul angkat sendiri)
ngeh3x......

No comments:

Post a Comment