Followers

Iklan Breastfeeding keluar tv3

Minggu lepas semasa aku tinggal dirumah mak kat kampung.
mmg siaran yg sll buka tv3 jer la kn..
sebab rmh mak x de astro...

tgh2 dok tgk tv, skali keluar iklan pasal breasfeeding..
wa........... serius aku happy gile.
sbb aku sndiri tgh berusaha untk breasfeeding ank

bagus iklan 2 keluar,
semoga ade kesedaran kepada semua ibu2 kat luar sane
macam aku la

dh ank yg kedua br aku dpt kesedaran tu ank berusaha untk full breasfeeding
tp bukn jer tok ibu2
bagus juga untuk pengasuh tau

sekurang2nyer pengasuh2 ni pun sedar kebaikan susu ibu
ye la kdg2 bile pengasuh/nursery yg kite anta x biasa dengan pengendalian EBM ni
bg dieorg
smu bende 2 leceh.
bile dh rmi ibu2 menyusu ank sepenuhnyer so rmi la yg akn anta stok EBM ke pengasuh/nursery..

ape aku merapu ni (mcm aku sorang jer yg paham kn)
ok mcm ni...
kira iklan 2 bagus
so semua org boleh sedar akn kebaikan susu ibu, dan akn sama2 belajar tentang penyusuan
yes!!!

HIDUP BREASTFEEDING....

No comments:

Post a Comment