Followers

Sembelit Ketika Hamil

Cerita ni masa mengandung anak kedua.

Sembelit ketika hamil, masalah atau salah 1 sintom yang sesetengah dihidapi oleh ibu2 hamil ni. betul x? Dan terjadi pada aku sendiri.
Teruk ke x? Bagi aku teruk sbb, dah la sembelit susah nak buang. duduk lama dalam bilik air. pastu berdarah.... em mmg rasa teruk sgt la. kebetulan plak masa mengandung aku ade masalah low HB. Bacaan x cantek. paling tggi dapt 10.3 je. klu x tiap kali check mesti 9.0~9.5. so mmg low..

Klu tak mengandung pun aku ni mmg masalah tekanan darah rendah. selalu la pening kepala, rasa bayang ( rasa bayang tanda2 org kurang darah). ok nak jadikan cite.

Sembelit + kurang darah = nurse soh aku makan iron tablet yg color coklat tu (rasa x sedap masuk mulut kn) mkn 2 biji. What!! no,no,no... aku dh le sembelit.

So tanya la pak google... jumpe Shaklee. Ape shaklee ni? x pernah tahu pun. Produk ape ni? tak pernah tahu pun. so x pe la, try la ostematik. sebab masa baca tu de tulis;

Dengan Ostematrix ni :
~ tiada lagi masalah sembelit saat kehamilan
~ tiada sakit pinggang melampau semasa kehamilan
~ membantu tidur lena (tidur lebih berkualiti)
~ Membekalkan lebih kalsium berbanding susu

So decide amik ostematrix sbb kebetulan masa mengandung anak kedua, aku mmg susah gile nak tidur. Alhamdulilah lepas 3 hari amik ostematik, sakit pinggang hilang, dah tak sembelit, hari2 buang and SMOOTH.... wah.. suke2... :D

Tidur lebih lena, senang nak lelap bile dah baring( bukan la asyik nak tidur ye). So bile kite tidur lena, dapat tidur yang berkualiti bangun pagi mmg rasa segar. Sambil tu aku ni minum sus pun cheat2 gak. hehehe.. so dgn OSTEMATRIX SHAKLEE ni boleh ganti susu.

Kesimpulannye.... mmg start anak kedua aku JATUH CHINTA dgn SHAKLEE..

Hingga mengangung anak ketiga aku ttp amalkan Ostematik ni smpi tgh taip ni pun de botol Ostematik kat sebelah ni. tengok ni, tengok ni.

Sekarang saya tetap consume Ostematrix ni. Nak2 umur dah masuk 3 siri ni kn. Kena jaga tulang sebelum hari tua..

Jika berminat nak dapatkan OSTEMATRIX SHAKLEE boleh hubungi saya.

|| Dapatkan konsultan percuma dengan PEMBELIAN produk Shaklee dari saya ||


Sebarang pertanyaan / nak order? Hubungi;
*******************
Pm/sms : 012 2956420
Idah Ismail (Shaklee Distributor)

No comments:

Post a Comment