Followers

Kenapa Shaklee

Kenapa  Shaklee? Pernah tak terpikir kenapa budak ni buat shaklee pulak? Aku sendiri pun terpikir kenapa pulak aku nak buat bisnes Shaklee ni. Ok cerita nye bermula macam ni.

Aku kenal shaklee tahun 2011. Masa breastfeed anak no 2. Masa tu just makan utk keperluan ibu menyusu untuk anak. sebab belum tentu ape yg kite makan hari2 tu cukup khasiatnye. Makan je produk shaklee. x de pun terpikir nak jadi ahli. Sampai tahun 2013 ( 2 tahun lebih), kak ruziah offer aku untuk jadi ahli. Sbb aku slalu gune id die untuk beli produk shaklee (tiap kali nak gune sll msg kak ruziah minta izin.. hehehe)

Klu nak kate bisnes MLM, banyak dah bisnes aku bt. rasanye bukan aku je. Ramai org lain pun mesti byk dah cebur diri dalam MLM. Berjaya dgn tidak je. Bukan nak down kn mane2 MLM. Setiap MLM ade cara die tersendiri. Berjaya atau tak depends pada rezeki masing2...

Ok berbalik pada Shaklee... I Love Shaklee. Sebab aku suka produknye yg 100% organik. And produk shaklee senang dan cepat serap dalam badan sebab ape? sebab 100% organik NO DADAH.
Ok then bila kak ruziah offer jadi ahli. So join la, tp tak de bt ape2pun. Just gune id then beli untuk makan sendiri. Sampai la MAMA Shaklee saya kak Ruzliana pm and tny sales mcm mane. Terpikir sale ape plak ni. Start dari situ bermula la Bisnes Shaklee.

Kenapa Shaklee? Ok buat bisnes Shaklee ni tak memaksa saya untuk keluar modal RM200, RM300, RM500 atau RM1000 atau beribu2. No tak de. Tak payah nak keluar modal banyak2 sgt. Dan Shaklee keahlian seumur hidup. Tak perlu bt pembelian sebanyak mane untuk kekalkan keahlian, TAK ADA. Klu tak nak bisnes, makan sendiri pun boleh mcm aku dulu.
Shaklee tak payah la merayu2 cari orang nak dapatkn bonus dari orang yang baru masuk. Tak de. Bisnes Shaklee bagi aku JUJUR seJUJURnye berbanding banyak2 bisnes yang aku buat. yang paling best Bisnes Shaklee adalah family. Best sangat. kami join shaklee tak die tinggalkan keseorangan bile orang atas je nak dapat untung. Kite bisnes secara family. Best kan.

Aku happy bt bisnes Shaklee tak de nak stress2 nak maintain2. Ok, byk lg nak cite. Akan bersambung ok.... Income? Nanti sambung k.. anak2 minta perhatian.

|| Boleh dapatkan produk SHAKLEE saya dan dapatkan konsultan percuma dengan PEMBELIAN produk Shaklee dari saya ||

Sebarang pertanyaan / nak order? Hubungi;
*******************
Pm/sms : 012 2956420
Idah Ismail (Shaklee Distributor)
id :958345

No comments:

Post a Comment