Followers

Suasa di tempat baru

Ramai kot yang ternanti2 ape cite ni???
Sabar k...

Ok bermula 2 Mei 2012
Aku mula bertugas di Politeknik Metro Johor Bahru (Selamat Tinggal Jab. Pelajaran Melaka.... huhuhu)
Aku trasa sedih jugak meninggalkan jabatan lama, bukan sedih sbb syg jabatan
Aku sedih sbb tglkan kawan2 yg best2.... :'(
Korang mmg best la!

Politeknik Metro ni, terletak di Politeknik Ibrahim Sultan (PIS)
KNp?
Sebab bangunan x siap lg. So Penempatan sementara disini la
Hujung tahun nnt br pindah bangunan asal.. Insyallah.... klu ikut perancangan la kn

Almaklumla kan disebabkn menumpang, kemudahan semua terhad.
Tiada aset, malah komputer pun x de lg
aset semua dipinjamkan oleh PIS
Laptop pun bw sndiri (nasib baik aku ade laptop)

Persekitaran, ok la....... 
Kedudukan x de tempat yg khusus la.
Duduk jer la kat meja yang telah disediakan 
Tempat aku??
Jeng
.
.
.
.
.
Jeng
.
.
.
..
.
 
Jeng.........


NI meja aku, tempat terhad,
So Smua letak kat situ
No partition

Ni keadaan sekitar pejabat
Mcm pejabat kat sekolah pun ade
huhuhu

Kawan?
X tahu nak ckp cam ne ek,
Sebab belum kenal hati budi, tapi buat ms ni semua ok mesra alam
terutama siti dgn dak azwan
Sebab kami sama2 kakitangan sokongan, yg lain adalah pensyarah

Hah.... nak th x yg best kat sini yg buat aku jatuh cinta
Aku leh g sarapan kat luar... (jabatan lama x leh, bos loghat, hahahaha)
Suasana seronok, nak bising pun x pe bos x marah janji keje jalan
X de nak kontrol2......
Klu de hal, nak amik anak ke, de hal peribadi ker
bgth th sape2, then keluar jer.. x jd masalah....
X de nak loghat2... x de busy body ok
sbb smua paham, semua de family, kite de komitmen lain.
Cuti?
Mohon jer, mesti lulus
x de loghat2 nak sekat cuti orang (hehehehe... jgn trasa ok)
Ape lg ek... Em.....

ok tu jer.. ti lain kali aku cite lg
TO BE CONTINUE>>>>>>>>>

2 comments:

  1. Siot..senang hati ko yerk....
    semoga aku pun akakn dapat gak tmpt cm tue..

    ReplyDelete
  2. sng ati... blh FB skali.. hahahha

    ReplyDelete