Followers

Anak tak mahu ditinggalkan

Menjelang tahun 2012, aku dh x anta anak2 ke Nurseri
Sebab, my sis dh pindah rumah berdekatan dgn rmh aku
So, lebh better la aku anta ank kat die

Yela kn, aku rs mmg lg terjaga anak2 aku di rumah akan berbanding nurseri
banyak cerita disebaliknya yang aku pendam
Sebab aku bekerja dan tiada saudara yang dekat dgn rumah aku, so nurseri mmg choice aku yg terakhir

So akrg, ati mmg dh lega sgt2 ank2 berada dirumah my sis
masuk mgu ni dh 3 mgu...

Tapi................................... ERM....................
Anak sulung, Iman mmg x kisah pun sape yg jaga die
Iman die mesra alam
x kisah la sape2 pun, die belasah jer dgn semua org di boleh msk
ade sorang ank buah aku yg mmg blh katekn Hyper Active
mmg semua org klu main dgn die mmg blh gaduh la
Tapi die mmg serasi dgn iman
dgn iamn jer mmg die blh msk, x prnh bergaduh
Iman x kisah.. hehehhe

Eh lari tajuk, erm... knp aku mengeluh..
Bukan sbb ape, ank kedua NAUFAL....
manja.... x kisah la smua ank manja
naufal ni mmg Full breastfeeding, skrg dh 10buln stengah

Naufal ssh sikit nk ngam dgn org, skrg my sis jaga
die x nak tinggal... nk org sntiasa dekat dgn die
ank klu org bgn die nk dukung
mmg my sis ckp ari2 mcm ni
nangis jer..... mmg klu aku anta pun, dh nangis dh nmpk aku jalan
mgkn sbb die menyusu badan so manja terlebih.

My sisi soh bawa g jumpa orang yg pandai (g tawar bak kate org kampung)
ikutkn ati, x nk bw..
tp nak sedpkan ati my sis sbb die yg jaga kn
kang die x leh jaga ssh gak nk anta nurseri balik
So bincang dgn husband ok kami akn bw...
Hasilnyer?????? nnt sambung k..

No comments:

Post a Comment