Followers

Aku perlu tabah

Dengan tajuk enrty ni aku tgh bersedih skrg sbb aku perlu tabah
Knp?
Bermula hari dan saat ini (12 Feb 2012), aku dan anak2 duduk berjauhan dgn suami
Suami telah mula menetap di Johor Bahru
dan aku mula bekerja di Singapore

Hati dan perasaan skrg mmg x menentu
Bukan x redha suami pergi, mmg redha tp sedih x leh nk elak
3 tahun lebih ddk sama, sentiasa ada depan mata smpi dh 2 ank
skrg kena berpisah
Ya Allah... Hanya tuhan yang tahu perasaan aku skrg...

Aku tgh cube menguatkan hati supaya tabah demi keluarga dan ank2
Yang paling penting skrg demi ank2
Pasti Ank yang sulung, iman akn tanya ayah mana
dan pasti air mata ini akan mengalir dengan deras...

Sejak 3 ari yang leps, mmg air mata ni mudah betul mengalir
Mmg ari2 suami pujuk, tp...... isteri mana x sedih nk berjauhan dengan suami...

No comments:

Post a Comment