Followers

Breastpump..............

Bulan ni dah berkira-kira nk buat persediaan tok bersalin nanti....
Kali ni yg paling aku utamakan adalah...
"BREASTFEEDING"...................

Yeah... kali ni aku nekad nk breastfeedingkn bby nnt
insyallah hope dpt hingga 2 tahun....

ari2 search internet psl breastfeeding...
slalu bc kat susuibu.com

blog inspirasi yang byk ilmu kat sarakids.com and lunatot's......
kakak2 ni betul2 bt aku semangat nk breastfeeding nnt
walaupun aku x prnh contact pun

dari blog2 dieorg jer btl2 bt aku semangat............

hehehhehe...(berjaya ke nnat ek)
persediaan??????

pertama : dah byk baca psl breastfeeding (tapi mcm x cukup ilmu lg jer..........)
kedua : nak pergi kelas gak ( tapi jauh la plak, aku kat melaka) nnt2 la..
ketiga : mmg dh sedia nk breastfeeding ni (hehehhehe.....)
keempat : aksesori tok memulakan breastfeeding.....

yg keempat ni bt aku pening............. nk beli breastpump.
byk sgt brand, x tahu mane sesuai.
ank first guna "pureen batery operated" ( sebab x de pengalaman dan cetek ilmu, x berjaya....... :((......)


lebih sebulan gak survay2 psl breastpump....
tgk kat forum2 mane yg bgus...
ramai cakap ikut kesesuaian sebenarnyer...

em..............betul gak.
bg aku harga pun penting gak (hehehhehe.. kena bajet2 gak ni)
terpikir gak nk beli MEDELA SWING...



tapi bile pkir harga... wa.............. byk lg brg lain nk beli....
survey plak spectra 3
cari2 mane de offer ( nk gak cr yg paling murah .......)
last2 jumpa blog akk ni http://e-mumshop.blogspot.com/




dah bincang dgn suami
akhirnyer suami setuju aku beli spectra 3 breaspump....
sekali dgn aksesorinyer.....
cooler bag, ice pack, botol...

wa.............. puas ati.
settle 1 bab
tinggal nk guna jer nnt................

No comments:

Post a Comment