Followers

Kenapa Pilih Shaklee?

Zaman sekarang makin banyak supplement kesihatan yang keluar. Rambang mata kalau nak pilih yang mana sesuai dengan kite. Dulu sebelum berumahtangga ade jugak makan produk kesihatan tapi bukan la supplement, coz aku lebih suka jamu.

Tapi sekarang aku makin berminat produk supplement. Sejak bersalin anak kedua aku nekad untuk menjayakan penyusuan susu ibu coz anak pertama tak berjaya. Bagi menjayakan penyusuan secara eksklusif banyak cabaran dan dugaan.... (x yah cite eh, lain kali he). Yang paling aku risau bile susu merundum di bulan puasa. 

Sebelum bulan puasa tiba, aku cuba cari petua untuk banyak kan susu bagi menyimpan stok kalau2 berlaku kecemasan. Macam2 petua gak cuba, buat air kacang soya, minum air longan. Bagi aku, air longan ni mmg membantu jugak, minum semasa panas waktu malam, esok bangun pagi huh.... mmg terik. :)

Ok, tp kadang2 susah nak dapatkan longan kering. tak semua kedai de jual. Last2 de baca pasal produk SHAKLEE. Set Penyusuan Shaklee. Tak pernah kenal produk ni walaupun Shaklee telah wujud sejak 1956. Sebelum beli, banyak gak info2 yang aku baca dulu, baca testimoni. Last2 aku cube... Beli trial pack jer dulu.. nak test kn. 

Alhamdulilah... berhasil dengan mengambil set penyusuan shaklee. Susu makin bertambah, stok susu semakin banyak sampai penuh freezer. Anak kenyang... wah... walau tak pernah kenal produk ini, walau tiada sape yang suggest, tapi aku cube. baru first time cube, mmga rasa WAH............ BAGUS PRODUK NI. Aku consume shaklee smpi anak 2 tahun. Anak menyusu secara eksklusif sepenuhnye. Alhamdulilah...... Kahirnya aku jatuh cinta dengan produk ni. :)

Klu member2 tanya untuk penyusuan pun aku akan suggestkan shaklee walaupun masa tu aku bukan distributor shaklee. Lagipun produk shaklee adalah supplement kesihatan. bukan sahaja untuk kite, tapi sangat bagus untuk bayi. 

Kini aku mengandung anak ke-3. sampai sekarang aku tetap consume shaklee. Antaranya ostematix. maklum la kan, mengandung ni sakit pinggang la, lenguh sana sini, ostematix mmg banyak membantu. :) MEMANG JATUH CINTA DENGAN SHAKLEE.:) :)


Hanya kita tahu ape yang terbaik untuk diri kita. Banyak lagi akan saya kongsikan.

Nak cuba produk shaklee???? Tak tahu yang mana sesuai????

>>>>>Hubungi saya segera<<<<<

Ida- Shaklee Independent Distributor (ID No : 958345)

SMS/Whatsapp/Viber : 012-2292043

No comments:

Post a Comment